Reklamacje

1. Reklamacje w związku z wadami towaru 
- jeżeli chcesz zgłosić reklamację w związku ze stwierdzeniem wad zakupionego towaru wykonaj zdjęcia i wyślij je do nas mailem wraz z opisem wad. Możesz zostać poproszony o podanie dodatkowych informacji.
- na złożenie reklamacji przysługuje Tobie czas podany w opisie towaru (zależny od producenta). 
- pamiętaj, że zgodnie z przepisami obowiązującymi w PL sprzedawca musi przyjąć każdą zgłoszoną reklamację i ustosunkować się do niej w ciągu 14 dni od daty jej złożenia
2. Reklamacje w związku z uszkodzeniem towaru podczas transportu
- pamiętej, aby ZAWSZE sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera bez względu na widoczność jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych. Kurier ma obowiązek pozwolić na sprawdzenie zawartości przy nim.
- w razie stwierdzenia uszkodzeń przy kurierze należy natychmiast spisać z nim protokół szkody (wypisz go Ty, nie pozwól kurierowi na wypełnianie protokołu za Ciebie). Zarządaj kopiii protokołu oraz niezwłocznie wykonaj zdjęcia uszkodzeń zewnętrznych i/lub wewnętrznych oraz uszkodzeń towaru.
- zgłoś nam stwierdzenie uszkodzeń i sporządzenie protokołu z kurierem przy dostawie, my wskażemy co należy robić dalej
WAŻNE!
JEŻELI NIE SPRAWDZISZ TOWARU PRZY KURIERZE I NIE SPORZĄDZISZ ODRAZU PROTOKOŁU SZKODY I ZDJĘĆ NIE BĘDZIE MOZLIWE ROZPATRZENIE TAKIEJ REKLAMACJI POZYTYWNIE. ZAWSZE SPRAWDZAJ PRZESYŁKĘ PRZY KURIERZE. 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel